Ptali jsme se Jana Drnce...

Pro klubový web jsme se ptali pilíře zadních řad Jana Drnce. Honza je defenzivní fotbalista, který v dubnu oslaví 30té narozeniny. V klubu kroutí jubilejní desátou sezonu, která je navíc pro Daleké Dušníky historická. V létě už to bude 10 let, co jsme Honzu přivedli z Dobříše. Když není zraněný či pracovně indisponovaný, tak téměř vždy patří do základní sestavy.

Na začátek nám o sobě něco prozraď (oblíbené jídlo, pití, hudba, film,...)?

Mezi má oblíbená jídla patří škubánky, špagety, dále mám rád různé omáčky. Nejraději piji ovocné džusy a také 30% smetanu. Můj oblíbený film je Desperádo a s oblibou se dívám i na české klasiky.

Prozraď nám více, ale tentokrát z fotbalového prostředí (oblíbený klub, fotbalový vzor, kdy, kde a proč jsi začal s fotbalem, na jakém postu jsi začínal, na který tvůj zápas nejraději vzpomínáš, na co bys nejraději zapomněl ze své fotbalové kariéry, jaké jsou tvé největší úspěchy ve fotbale,...)

V mládí jsem sledoval Spartu, můj fotbalový vzor byl vítěz Zlatého míče Pavel Nedvěd. Fotbal jsem začal hrát v 6ti letech na Dobříši, začínal jsem v obraně, konkrétně na pravém beku, jestli si dobře pamatuji... Z fotbalového prostředí nejraději vzpomínám na žákovský turnaj v Holandsku, dále pak na postupový zápas v dorostu Dobříše s Berounem. Mé největší úspěchy byly asi postupy: v dorostu Dobříše z A třídy do Krajského přeboru a postup v Dušnikách do 1. B třídy.

S Dalekými Dušníkami zažíváš historicky první ročník v 1. B třídě, jaké jsou hlavní rozdíly s okresním přeborem, který se hrál v předchozích letech?

Rozdíl okresního přeboru a 1. B třídy vidím především v rychlosti a důrazu.

Proč jsou z tvého pohledu po podzimní části Daleké Dušníky až na třináctém místě tabulky?

Za toto podzimní umístěné dle mého názoru může náš naivní herní projev, možná i v neposlední řadě velký počet zraněných hráčů, kdy na víc než jeden zápas chyběli Martin Pavlík, Zdeněk Houdek, Josef Šimonovský, Ladislav Kobík, Jakub Kokštejn taky moc nechodil a myslím, že i odchod Jana Tuháčka nás oslabil.

Teď se zeptám na tebe: na čem konkrétně musí Honza Drnec zapracovat, co potřebuje zlepšit?

Rezervy mám asi v práci s balonem a možná i fyzička ještě potřebuje jít na vyšší úroveň.

Jaké jsou podle tebe šance na zachránění soutěže? Proč by Daleké Dušníky měli hrát 1. B třídu i v dalších ročnících?

Věřím, že pokud se nám budou vyhýbat zranění a budeme plnit pokyny trenérů, tak to zvládneme v pohodě. Měli bychom hrát B třídu i v dalších ročnících, protože jedině tak to pro Dušníky bude historický úspěch. Samotný postup moc neznamená, když se na to nenaváže.

Jak zatím hodnotíš průběh zimní přípravy? Je hodně náročná? 

Zažil jsem fyzicky náročnější. Myslím, že pro mě není tak náročná. Průběh přípravy hodnotím pozitivně, mě i spoluhráče tréninková náplň baví.

Co bys rád vzkázal čtenářům a fanouškům z Dušník do jarní části soutěže?

Slibuji, že výsledky budou zajisté lepší. Choďte nadále podporovat náš tým.